Dopning och onödig kurs

ja i söndags var jag på dop..lilla Milisen har blivit stora tjejen...så himmla söt

allt gick väldigt fort och de va väl tur de för jag gillar inte kyrkor


sen på måndagen (igår) var vi iväg på introduktionskurs (handledar kurs) för jag ska ut och övningsköra men 3,5 timmar och en bok senare var 600 kronor bortkastade! nu måstejag fixa syn undersökning och allt annat som också kostar pengar...piss kurs trodde allt de ingick...neee fyy faan för CEPE regeringen!



nu hålelr jag på å fixar koldolmar åt min bejbi sen ska vi ut på promenad...idag börjar jag banta:-) får se hur mycket jag blir av me denna gång..gick ner 6 kilo och upp 3 så får vi se hur de blir denan gång:-) glad för minsta lilla hekto!

puss å kram skum banan

Kommentarer
Postat av: Jennifer

gott med kåldolmar mmmmm
tror du får körkort för mej.. pusss

2008-04-01 @ 14:41:21
URL: http://J3nka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0