Imorrn

imorrn blire linde för hela slanten..hehe ..ska ner å busa med jossan och vi ska nog till estet...sakna! och sen när vi busat klart så ska jag till benny  å tattuera mej (igen).denna gång blire dödskalle körsbär på brösten typ........
får se hure blir...nervös för jag e inte riktigt säker på dom än...menmen får förasöka skriva ut en bild på dom som jag har här men de kommer sluta i kaos för vi har nada färger i skrivern.....wellaaa


bakade chokladsockerkaka igår..the famous cissis kaka mumma i munn .....

funderar på va de kan blr för mat idag.korv å makisar blir de nog för de e de ända vi har typ..men imorrn blire pizza på underbara Monte carlo..godaste pizzan ever!! 

nu hör jag ellen i bakrunden och jag måste kik för hon e ju halerius! wtf jag stavar som jag vill!:)

puss å kram skum banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0