in de ugn

yepp   har choklad kaka i ugnen och svetten rinner som faan så jävla kvavt ute så de e inte riktigt klokt..har typ alla fönster öppna för de e så varmt..ska in i duschen bara kakorna e klara....
   



måste också säga att våra nya bantningspiller e toppen man e inte de minsta hungrig..sugen kan man va men man e inte så hungrig så man måste ta nått...men vi har ätit ändå lite varje dag för att magsäcken måste ju ha nåå...annars blire knas..jag har gått ner 2 kilo denna vecka vad jag vet men nu har jag gått upp dom två som försvinner om en vecka för jag har mens å då brukar vågen visa 2-3 kilo mer...så jag e nöjd med 2 kilo på en vecka


ska äta tabletterna i tre veckor till sen en paus sen köper vi varsinn burk till tror jag..jag har ju ett par kilo som måste bort

ne nu har jag så ont i armarna så nu har jag tagit medicinen å ska lägga mej i soffan å slö kolla på teve tills klockan ringer å kakorna vill ut sen blire dusch...



jennifer du e välkommen ner någon dag på kaka men de förstod du väl:-P

puss å hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Jenka

säg till när du har tid :P =D pusss

2008-04-28 @ 16:05:17
URL: http://j3nka.blogg.se
Postat av: Mie

Åh vilken sjukt ren spis ni har. Bild nummer två, vad menar du med den??!! ..................

2008-04-28 @ 17:58:29
URL: http://www.josign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0