Nervös

våran första majbrasa ihop..eller ja förra året men då jobbade vi och såg de hela genom bilder på mobilen som systra mi skickade=/ så jag e faktiskt nervös..inte för att de e nå himla speciellt me majbrasa i kopparberg kanske men de e VÅRAN FÖRSTA och man vill ju att man ska minnas allt första man gör...

funderar på en flaska champange på vår årsdag dom kommer allt närmre men kärleken gillar inte skumpa så jag får ge han billig skumpa (sprit å samarin)tihii de skulle han nog gilla..min älskade....

molntäcket som låg tjockt över byn i morse börjar spricka upp och vi får hoppas på sjysst väder ikväll då de vankas grill å kubb...lovley kubb is the shitt..haha


tvättade hela dagen igår å va tvungen att hänga upp lite idag igen för de av fortfarande fuktigt så nu hänger de på tork å kattfiltarna e i maskinen...ska in i duschen å sen försöka få nå ordning på mej...men orkar inte in i duschen än..fyy faan va de e drygt när älsklingen jobbar..allt e så meningslöst när han inte e me.....

får se om de blir en sväng till sommarstugan i helgen nu när han har lång helg..men jag har måntan så jag vet inte om de e så kul att gå på dass då=/ men vi får se vad vädret tillåter...vore väldans myspys att få komma iväg lite.alldeles själva


ne nu ska jag sluta babbla å gö nå....haen bra majbrasa å akta dej för snuten om du ska supa dej redlös


hujj i kujja



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0