Sol sol sol

va på ams imorse å fick reda på att jag e normal begåvad med genomsnitts iq på 108 va lite mer begåvad på sånt därninga klurigheter å så å mindre begåvad på snabbhet men de va godkänt


Normalbegåvad is the shitt


nu tvättar jag hade en överfull tvättkorg och TVÅ ikea påsar och så har iv EN tvättmaskin på 4kilo och har 6 timmar å hinna tvätta å torka på  =/ får se vad som hinns får nog försöka boka den efter också....

städar åxå  elelr ja damsugit å torkat golv..dammning å så får bli när båda är me så jag vet vad som kan kastas å så:)

men rätt nöjd....snart kommer jennifen å ska käka chokladkaka med mej ska bli trevligt..e ju så underbars väder åxå...aja nu ska jag ställa ut min persilja dill å gräslök så dom får lite sol


puss å hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0