Tack för kommentaren:-)

Fick en jätte bra kommentar idag...-Damp och ADHD är två helt skilda saker och har naturligtvis inget med intelligens att göra, tvärtom dom flesta med ADHD är mycket smarta och många av våra högsta chefer och andra på ledande positioner har ADHD


jo jag vet de va mest ironi över de hela och jag har gjort ADHD test så jag vet vad det innebär..gjorde de 10.30-12.30 iförmiddags:-)

tack för kommentaren men de visste vi nog alla att de e skillnad på ADHD och damp.


man ska nog mest läsa min blogg med en nypa salt och se ironin opch humorn i de hela..för de e lite så jag e..halft skojfrisk och galen


Kommentarer
Postat av: Anonym

instämmer där :P vet ju hur du fungerar ;) puss snuppan

2008-04-10 @ 14:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0