vårdag

   
vi var ute å åkte lite idag och mös runt i de härliga vädret och stannade till å doppade fötterna på ett bad ställe..hur mys som helst..lite kallt dock men solen värmde så


sen stannade vi till på ett till ställe och där hittade jag en rolig skylt och jag vet inte riktigt vad dom vill
 
kan dom inte bestämma sej?får man eller får man inte fiska haha


har köpt en dödskalle tröja till gerard men han e ute så han får pröva den ikväll han kommer bli så söt..haha

och en körsbärs sjal till mej givetvis..snyggast..

nu är jag så trött i huvudet så jag ska nog vila lite men de e synd att missa en sån fin dag me så härligt varmt väder.



don´t ask me what im doing
                                                                                            Hopp och Hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: lisa

Hiss eller diss för sommarens mode?

http://lisaholmqvist.blogg.se/1208705117_hiss_eller_diss.html

2008-04-20 @ 17:51:43
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0