Vårväder till tusen

jag vill fixa ordning min odlings låda men de e för tidigt man jag vill ha jord å grejer så jag kan fixa när jag vill:-)

vill ha mina egen odlade grönsaker som jag ska fixa

blev en promenad idag i de varma vädret sen tog jag en kall dusch å sen spelade vi kort ett tag inan älsklingen åkte till jobbet å då kom carolina å min mamma å hälskade på så jag å carro spelade kort sen hämtade vi johanna vid stationen å åkte hem till dom å där hittade jag miljontals grodägg:) de va häftigt..sen pratade jag lite med dom stora grodorna de va kul..dom låter så underbart.

sen kom jag hem å flyttade lite på min låda å plockade lite i rabatten å pratade med mina grannar om allt möjligt sen gick alla in till sitt å nu sitter jag här å skriver å längtar tills imorrgon när solen stiger upp på himmelen..då ska jag genast ut i solen igen.

up ptidigt imorrn för kärleken ska till tandläkaren å sen ska vi till skogen å hälsa på lille man å chicken bitsen å sen åka förbi robach å kolla torv å lekakulor å väv så jag vet hur mykke min låda blir å kosta med all jord å så:-)

sen hem å ta en promenad om de hinns annars tar jag nog en själv..

ne nu e jag trött i huvudet å törstig så jag ska nog ta mej ett glas vatten å sätta mej vid teven



föresten en rolig sak:gerard hade en söt ståposition när han sov idag..fränt

   

knas katt



lite egoism åxå
 


tjo breee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0