duktiga vi

mm igår gick vi bergslagsleden från olovsjön till stjärnfors..de va riktigt duktigt av oss tykke rjag.. riktigt stolt faktiskt..de va inte så jobbigt jag hade föreställt mej heller..jo cepebacken efter djäkens va drygast phuu skoja inte om jag säger att den va minst en kilometer lång å stupbrant..nee fyyfaan haha nästa gång fåre bli från klacken till olovsjön å sen ska vi pröva oss på från kloten till klacken..den ska tydligen vara lite svårare i tärräng..

idag va vi ner en liten snabb sväng å kolalde läget på marken i nora..de va mysigt..men fyfan så vimsigt de e.. snurr snurr med allt ljud å lukter nee man blir helt slut..å fyy fan för att gå på kullersten de borde ju förbjudas..de gör så ont i fötter vrister och knän nej aj aj aj för de.. längtar till gränges marken å kopparbergsmarken..

idag ska jag försöka ta modet till mej å låta kärleken pierca mej vi får se hur de går jag e så fruktansvärt barnslig när de gäller nålar å så..nee huugaa men vaffan jag har ju redan gjort tre å typ 20 i örone jue men men vi får see..fåniga jag komemr ta till tårarna å krypa ihop å gråta som ett barn..i know me....

häftiga grejer för häftiga grejer

fy fan vad bra försäljare jag är folk bara springer

haha rolig flygandemattaninspirerad marknads stånds gubbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0