höstguld

hittade lite kantareller idag:)
 
fast de ser bra lite ut men de va en hel massa



 
en sju liters skål:)


 
ser fortfarande inte så himla mykke ut som de faktiskt va:(
men de va massa å då plockade vi bara 2/3 av de vi hittade å så vare på ETT ställe på 10 meter högst!!
snacka om att hitta guld!! jag va lycklig i ögat iaf:)

varma mackor med kantarellstuvning imorrn de kan ni skriva upp..mumma!!



och så har mina bilåkar glasögon kommit:) nu väntar jag bara på mina vardags glasögon:)



jusst de de har inte hunnit ble en andra piercing än men de står på schemat...ska bara göra mej redo på smärtan:P haha lika nervös varje gång!


nisse ser så himla liten ut breve gerard hihi...såå sööta iaf...men nu ere dags att lära lill katten lite gränser..hihi



nisse liten ser konstig ut på kort..inte lätt när man suger på att ta kort haha iaf på svarta katter!

jag LOVAR han e söt på RIKTIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0