mjoo daa

djah jag gick ner 3 kilo första bantningsveckan å denna vecka förväntar jag mej att jag stannar kvar ungefär de man brukar ju stå still efter första veckan sen gåre sakta ner igen.. så vi får se..e nöjd över dom 3 kilona iaf..

har permanentat håret såre e krulltott på högsta grad..ska försöka fixa lite såre ser lite bättre ut iaf..ska straxt färga i lite svart eftersom de försvinenr rätt mykek färg i permanenten.. vi får väl se hure blir... ska klippa lite på sidorna såre inte bara e fluff längst ner utan ganska jämt..aja väntar på mina provbågar från lensway å favoptic får se om jag hittar nå favoriter..

idag komemr svärmor å svärmormor å hälsar på å ska kika lite på nissepisse å inspektera lite...hihi söt katten sover nu ju..får se om han e härjig när dom kommer..hoppas inte..

hoppas han lägger på sin enorma charm som vanligt..söt nisse..

gerard har gått upp ett kilo å väger nu 6 kilo så vi ska hålal koll lite på hans matvanor å försöka ge honom lite lite mindre mat å sen främst se til lså han inte äter upp nisses mat för han behöver däremot gå upp lite sån benget han e...men han e ju bara ett barn han lägger väl på sej så småningom..


jahopp nu ska jag ta tag i lite grejer såre blir nå ordning påre hela.. hade bra

tjolahoppsansaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0