sooooleeeen

ja idag kikar den fram...å tremometern visade dryga 20 grader..woohooo

igår hade vi våran första sexan kväll..wiii men de va ju bara några bra.. cops cops simpsons familyguy..brukar väl vara scrubs å de efter men de va nå film emellan som försörde men kvällen va lyckad ändå..firade em varsin pizza:)

ja vi e inte som andra vi..vi firar för att vi fått sexan haha

snart kommer väl syster hit å jag ska försöka kamma håret så jag kan visa mej bland folk å kolla in på synsam å höra vare e för styrka jag ska ha på glasögonen å va dom billigast kostar å så..blir bara bilkörnings glasögon iaf så de kvittar egentligen hurom ser ut...jaja nu ska jag peta katten i sidan å titta på hamstern i väntan på att carolina ska komma...

skulle inte byta mitt liv med någon annans för alla pengar i världen jag är världens lyckligast människa som finns..

en glad liten flicka med världens bästa pojkvän:)

så de så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0