Kolmården here we come

mmm jusst de ja tvättar för fulla muggar å hoppas allt hinner bli torrt för jag har typ bara två tröjor å massa strumpor rent heeh men de löser sej..får packa mitt i natta å så...ska upp tidigt tidigt duscha fixa klä sej äta packa fixa dona tänka packa upp packa ner tänka leta lite stressa tänka låsa tänka låsa upp packa upp leta hämta fixa packa stressa släcka låsa klappa katten och åka..ringa mamma å somna i bilen efter massa tänkande om jag verkligen fick me allt....ja sån e jag..suck...blir trött på mej själv..varför kan jag itne bara slappna av å lita på att jag har fått me allt..spelar ingen roll om jag skriver lista jag måste checka av den minst 10 gånger innan jag e säger på att allt blev me..å ändå e jag tveksam...men men när vi väl e framme komem rvi iallafall på att vi glömt hälften..thats that...majgaad va drygt..


jahapp sk aner å vända tvätten..torkar snabbare då...cepe torkrum...flämt...ska kansek fixa varma mackor..lite små sugen..men de slutar väl me nå annat iaf...som vanligt...

ska ha så förbannat kul iaf å skit samma om de regnar låt de gö de jag kommer ha massa kläder som ombyte så let it rain haha...

nu ska jag skriva de klassiska blogg avslutet som e så hjävla irriterande så jag måste göra de asg..


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0