nehene

jajusst de idag va jag å älsklingen å fiskade å hade me oss risifrutti å grejer så vi kunde vara borta ett tag å jag prövade varenda drag från min lilla draglåda jag fick av kärleken för att jag varit duktig hos tandis(tandläkarskräck till tusen) så jag kastade å kastade ¨å inte en fisk jävel syntes till men pansionärerna en bit bort drog upp två baota firrar å på andra sidan drog grabbarna upp tre firrar nee fyy fan när dom drog upp den tredje då gav vi upp å sa tack och hej haha..

men innan dess så vart jag sugen på risifrutti och insåg att vi glömt skedar så jag tog och skar lite i en kolaflaska å viola så hade vi oss en varsin sked ..påhittiga jag hehe...å dom små rackarfiskarna som bara åt upp min mask när jag metade vägrade nappa..och när jag försökte håva upp dom me fjärilshåv drog dom å så va skaftet lite lite för kort så de sket sej..bättre lycka nästagång hoppas jag..ska då köpa nytt metspö mitt va total paj å typ 13 år gammalt eller nå..så nu ere dags för nytt spö...

nu ska jag fixa lite sallad sen blire grillat i stekpannan...jepp vi e lata..orkar inte tömma grillen från kålen ..dessutom blåser de lite väl mykke ute för att tända en grill..nee nu ere sjunde himmelen på teve...

ha en bra dag i de underbara vädret  tjolahopp





bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0