tandläkar besök å pencillin

ja igårkväll började de ömma rejält på höger sida å jag e tydligen svullen men de ser intejag men men iaf så fick jag en jour tid i nora så jag var skit nervös å hade ångest å skit pga min tandläkarskräck..men när vi äntligen var framme och mötter av världens mysigaste å snällaste tandsköterskan som välkommnade oss in till tandläkaren david så vare de bästa tandläkarbesöket i hela mitt liv..ja va inte ens rädd! jag tyckte de va kul å okej att vara där..jag ska fan be om att förflyttas dit..så vänligt bemött å behandlad har jag nog aldrig blivit..tack folktandvården i Nora:)

iaf så slutade de me att jag fick spola lite å så fick jag antibiotika.så vi hopapde in i bilen igen å åkte hem å fixade pencillinet å sen åkte vi hem å jag va helt slut av attjag spelat upp mej...

men allt gick ju så bra...jag måste ju tacka min underbara pojkvän till sambo som stöttar mej i svåra situationer:) du är mitt allt ..jag älskar dej så otroligt mykke!


så nu äter jag iaf pencillin i 9 dagar till hoppas de blir bättre nu.. e ju dyng förkyld på köpet..fyyfaan aja sitter bara i näsan iaf d e ju skönt..

nu väntar jag på att klockan ska bli elva så jag får lite käääärlek...

tjofadderittanlej HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0