varmt varmt varmt

jade har dragit förbi ett litet åskväder men de blir nog mer kan jag tänka..

älsklingen har börjat jobba idag..tråkigt å ensamt men så ringde carolina å frågade om hon fick komma men jag ville bada så jag mamma johanna å carolina åkte å badade i stjärnfors..
de va 24 grader i vattnet..sköönt men eftersom jag e förkyld va jag inte i så länge..bara 5 -10 minuter..men jag ville va i längre..kansek blir ett dopp imorrn åxå..skönt skönt skönt...
så fikade vi efter badet på loft cafét de va skita gott...
sen när vi åkte hem hit så följde carolina med och kollade på buffy å åt porre å sen klippte jag carro å vi kollade på musikalen samtidigt....den e ju såå braaa...i lööve it haha...
sen näre började åska kom mamma å johanna å umgicks lite å sen åkte alla tre hem..
men carro komme rimorrn åxå så då ska vi fixa henne BDB lite å så.

.men på förmiddagen blire ringa tandis om angående pencilin å sen promenix..ska blir skönt..haft latsidan till sen vi kom hem från kolmården minnsann..skare bli ändring på..men de har ju varit så börbenat varmt  så de har knappt gått att vara ute..jag som e halvdöd efter en sekunds värme..phuuu....

nu ska jag glo lite på teve å vänta tills de närmar sej elva då ska jag gö pastasås åt kärleklen..blir kräftsås ..mumma jumma hoppas jag iaf...neru nu erja trött i armet...

kramskrams haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0