Helgen som gått



jao i fradags så åkte älsklingen med sin bror till Falun som tradition på nationaldagen själv åkte jag ner till mina päron å busade i vatten spridaren och spelade spansk skitgubbe med syskonen och vid hal fem åkte vi upp på byn för att se tåget som marscherade genom byn å staxt efter tåget kom min kärlek i våran lilla bil å plockade upp mej som den heta bönan jag e:-P
 
sen när vi kom hem fick jag sms av Camilla L som tyckte vi skulle dricka så vi drog till henne å satt där å drack å senare gick vi till Laxtjärn å drack men där vare bara fjortisar som går mej på nerverna så vi åkte hem å lika bäst var nog de bör bejbi skulle upp tidigt på lördagen å åka å campa...

så jag blev själv på lördagen å jag tycker de e jätte tråkigt så jag försökte sysselsätta mej så jag satte igång å tvättade damsög lite å fixade slingor av mitt löshårs träns så jag satte i några slingor bjöd över Jenka å Jessica på lite alkohol så vi satt här ute å hade de trevligt ja Thomas var med också. så vi spelade musik å drack och bara njöt av sommarens varma kvällar.

imorse vaknade jag av ett sms där de stod : -VAKNA!! det var min älskling som hade skrivit så jag skrev tillbaka att jag va vaken (halvlögn) å så hörde jag nyckeln i låset:-) wii han va hemma. så nu njuter vi av varandras sällskap å har ätit kebeb pizza så nu mår vi dåligt men ack så kära:)

ja de var väl allt för denna helg iaf vad jag kan komma på... vill bada men montan har kommit så de va ju typiskt i denna värme..jaja de blir till att ligga framför fläkten hela veckan då..hehe


puss å kram å kebab-rap-lukt i ansiktet...hehe

ja han va så söt å sur när jag busade me han när han sov


Tjoooheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0