midsommar afton

började med att jag hade sjukt ont i ryggen så jag låg å halvsov å försökte ta igen mej medans älsklingen åkte till skogen för att små pula lite. sen kom han hem vid tolv ett tiden så duschade vi å klädde oss fina å åkte till sjöstugan för att fira med hans familj. det var jätte trevligt å mysigt och jag trivs så bra där. god mat och trevligt sällskap är väl det midsommar handlar om.


och alkohol givetvis

ja jag hamnade i fiskbro vid sex tiden å där hade de dukats upp och gjorts fint i ladan med långbord å buffé å musik å grejer. myysigt.
älsklingen var å paddlade med P å grilalde på nån ö någonstans å de lät mysigt de me.. mebn jag vill hellre festa ihop blir lixom roligare å man kan slappna av mer..iaf jag menmen

vi hade de så trevligt tills två fula äckliga otäcka hundar kom å våldgästade festen..usch jag var rädd för dom.

jag ägde midsomamr förra året iaf med tequila flaskan för mej själv kräktes å shottade om vart annat å minns inte ens hälften men jag komhem iaf me hjälp av min kärlek de minnsa jag INTE! haha men jag va lerig från topp till tå iaf hade tydligen rullat i dikena för benen ville inte hålla mej uppe längre..då e man dyngrak! moahaha

men detta år höll jag låg profil för jag hade haft skitont i ryggen å käkat pills hela dagen men tog så jag kunde dricka iaf passade med tiden å allt.. så de gick ju ändå..men eftersom vi va på olika håll kunde jag inte riktigt slappna av.

men de va trevligt ändå med femkamp som innehöll granaten,hoppa säck,kasta pil,irländsk julafton,och kast med liten boll "typ" (siktade på en skiva med 1-5 poängs hål i).jag ägde hehe not!

jag kom trea i irländsk julafton å fuskade till mej 15 poäng i pilkastning och regerade med 3 klockrena poäng i kast med liten boll..hoppade över säckhoppning då de inte passade sej riktigt med tanke på mina krämpor..jag vill ju inte ligga total död idag jue..

när jag kom hem var jag halft uppäten av knott å sjukt illamående å vilel bara kräkas men vaffan orka när man e fuller..så jag låg å mådde dåligt å väntade på kärleken dom anlände vid fem i morse! då fick han icke fingret viftat lite å så somnade vi. ajjabajja inte komma hem så sent.

men han kom hem välbehållen iaf å de är ju huvudsaken...Jag älskar honom och nu är de bara 5 skift kvar sen har han semester:) jippi! då ska vi tälta.. å så har vi fått datum när vi ska vara gårdsvakt så de ska bli underbart.. att äntligen få pröva på min stora dröm som bondfruga:) wiii

mata fåren ålammen å hönsen å gosa med lilleman å lill ulla å chicken bitsen å plocka ägg å klappa Ebba å lyfta upp henne till matskålen när hon gör ett tappert försök att jama hihi söta gammel katten..jag ska skämma bort henne totalt ..tihi

jaja nu ska jag ta mej ett glas syndande coca-cola å glo på liar liar..

ha de bra å glad midsommar allihopa

kyss på dej leverpastej

Kommentarer
Postat av: jennifer

jaa :P dax för en fylla snart :)

2008-06-23 @ 13:12:30
URL: http://j3nka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0