Tankeballongen på högvarv

ja inatt har jag inte sovit ett skit...mitt huvud har snurrat av alla möjliga tankar,busy busy busy....stängde av teven vid halv ett.snurrade ett par varv somnade nästan..kliade på hakan klockan 01.25.snurrade snurrade kliade i nacken kollade klockan 01,56....försökte somna tömma huvudet höll på att somna kliade på benet klockan 02.17 snurrade snurrade kröp upp på Älsklingens bröst mös njöt slumrade till började klia på höger skinka klockan va 02.53 fortsatte njuta tänkte på en svart vägg för att kunna somna slumrade till började klia på hakan igen klockan va då 03.18 gav upp tanken om att jag skulle kunna få sova minns inge mer å vaknade till av att de kliade på benet och kollade klockan ....04.02.....suck ......la mej nära älsklingen och snusade på hans rygg och slumrade till kattrackarna började busa klockan 05.10 åkte dom ut efte många om och men.......slumrade till och vaknade 07.35....tvingade mej själv att somna om igen vaknade 08.30 tvingade mej att blunda lite lite till och 09.30 klev jag upp och duschade....



LÅÅÅÅNG NATT






Klädde mej och vi åkte upp å förde över casch på mitt konto och pantade oss till lite smått och gott...ikväll blire fanimej en Sanfransisco..mumma jumma:-)
image7

nu ska jag betala räkningarna och sen ner i tvätten så jag har nå fina kläder tills på söndag...


hujaj bujja utekujja

Kommentarer
Postat av: Jenka

härlig natt hörrö ;) haha samma påslakan som oss :P puss

2008-03-28 @ 13:25:41
URL: http://j3nka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0