hugaaa

ne fyyy va ont i ryggen jag har nuuu har klippit Jennifer..!!! JAA KLIPPIT!! haha å ska nu ner å hänga två maskiner..orkade inte hänga den förra så måste nu hänga två! drygast..som i yrrol...jag tänkte inte riktigt på dee


satt å snacka skit me jennifer bra länge..skönt att få prata av sej.. å jennifer e en skön menniska som e rolig å va me så ajm gla!! hopaps hon kommer fler dar..e så tråkit å va sjelv....men då måste jag köpa cigg hehe rökte upp alal henens...FYYY mej som slutat


ajaj ajg e vuxen å röker bara deltid  så de e ju bra....

har tvättat bilen idag men den e fan fortfarande skitig så vi får väl dra en vända genom biltvätten imorrn

nee nu måstejag hänga tvetten om den ska hinan bli reeen


fett trött på min fingersättning åxå så aj nåååv aj sack på skrivning


menmen ajm greijt på allt annat så! HA!

Kommentarer
Postat av: Majken

ha en underbar dag! :)

2008-05-08 @ 11:55:14
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0