i varje fet person går en smal omkring och sörjer

jao de e ju så sant som de e sagt........försöker göra en till piercing men fåntratte innom mej kryper fram så fort kärleken håller tag me tången å komemr närmre med nålen...suck jag e så trött på mej själv och mina fjanterier jag har ju för fan gjort nio tattueringar å ex antal hål i öronen å två piercingar men e ändå lika rädd varje gång en nål kommer nära.....

ujjejujj lilla kvinna


imorrn bär de av till linde med mor.dietisten väntar klockan 13 så inan dess ska vi förmodligen kika runt lite å kanske åka förbi en sväng vid josephine..hoppas hoppas


sen ska vi nog hälsa på camilla:-)

ne nu ska jag lägga mej i soffan å få en nål i läppen

hujj i kujja

Kommentarer
Postat av: Mie

Oh hälsa på mig! Hejhej!!

2008-05-14 @ 21:53:26
URL: http://www.josign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0