Jose(fina)

   

aa jusst de....:-) va ju bara tvungen jue
allvarligt talat du måste komma å visit me inna vi flyttar..haha måste göra de snart..dom har höjt hyran å 3950 för ett råtthål e lite vääl dyrt för oss...letar billigare men finns inge just nu:-(

får väl avvakta å hålla utkik....

NTT mm jusst de sugen på en cigg nu....men de  etråk väder ute så de får vara..vill inte bli fast i skiten igen juh.

sitter nu å väntar på att älklingen ska komma hen han slutar halv ett iad å sen kanske vi tar en tur me tvålkoppen(våran bil e liten) men de får vi se om de blir nå..hoppas iaf...


sitter å tittar på en kattmage som ligger här brevi..såå söta dom e när dom sover..HAHAHA precis som barn...mina små bebisar...

har föresten pratat me kärleken om en eventuell minigris vid framtida husköp...myys jag som tykker dom e så söta..haha lite otäcka men charmiga..hihi

va på mejk igår å hittade fruktansvärt fina tischor ..(t-shirts) men dom ska jau vara så förbanant små!!diskreminääring  faktiskt! haha men allvarligt de e faktiskt inte kuul!

     här va jag smal jue

Kommentarer
Postat av: cissilalia

fluffiga porrtoffsar:-)

2008-05-16 @ 12:01:27
URL: http://cissilalia.blogg.se
Postat av: Mie

Haha yääh! Cissis hÅra! Bild nummer två är en ganska vanlig min från mig! *asg*

2008-05-20 @ 08:35:40
URL: http://www.josign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0