Soooool

ja idag har jag bara avrit glad faktiskt..lite trött närjag vakna med efter en dusch blev de bra... drog ner till linde å lyssnade på bilen å fick reda på att de va en packning som va pajs så dom skulel åtgärde de på eftermiddagen så justy nu har vi en lånebil så länge så kan vi hämta bilen imorrn...

sen åt vi godaste pizzan...går bra me våran bantning..hehe sen åkte vi hem å tog en power nap å när kärleken åkte till jobber låg jag å halvsov en timem till sen fixa jag lite ute å läste reklam ¨å åt en glass vid bordet å sen fick jag nog å tog mina 39:or å gick ner till mor där jag försökte va i solen så mycke jag orkade..av ju såå varmt...

26 grader i skuggan nu på eftermiddagen så jag kan tänka att de varit varmare när solen låg på..huuhuu

låg på deras studdsis ett tag å mös med mobilen lite så ska försöka lägga in bilderna imorrn om jag orkar..nu har jag prwecis gjort klart min fabulösa tsaziki så nu luktar jag vitlööök igen..mumma


ne nu blire soffmys för min del


puss å kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: jennifer :)

ha en bra kväll i soffan då , haha :)
!

2008-05-08 @ 20:52:43
URL: http://rozame.blogg.se
Postat av: Anonym

hejsan :)
hoppas din dag varit bra ;)?
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-08 @ 20:54:04
Postat av: Majken

grillad mat är så fruktansvärt gott! :)
ha det gott, kram

2008-05-08 @ 21:50:25
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0