trött på att vara snäll

jag orkar inge mer....förstår ni inte att de e jag som får ta smällen? det är jag som får sitta å må dåligt?! det är jag som inte kan ta lån..det är jag som inte kan köpa saker på avbetalning..de e jag som tar på mej andras saker för jag e för snäll.....jag orkar inte leva med skulder som inte e mina.

jag orkar inte

 


nu får de vara nog





































































men så slutar de med att jag batalar skulder som inte e mina med pengar jag inte har för de e så jag är...snäll!!

för snäll

Kommentarer
Postat av: jennifer

snutta då... tänk på att jag har fått ragg :P pusss

2008-05-12 @ 23:07:25
URL: http://j3nka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0