kladdigt värre

bakade kladdkaka hos mamma idag å vart girig på smet när de såg så lite ut så jag gjorde dubbel sats å haha vad tjock å kladdig den blev.. men ack så goood. hehe va ju svårt att äta men fick i men en liten bit iaf.. å när vi satt där å fikade kom mamma på att de förmodligen var deras bröllopsdag så grattis!

har skit stora skavsår på hälarna ja iaf ena den andra e litet litet skavsår men fyfaan va ont de gör:P ska plåstra som fan så jag kan gå imorrn iaf.. vägrar slappa till pga skavsårsjävelen!

den 22:e funderar jag på födelsedagskalas å hoppas mina vänenr å nära å kära kan komma.. ska ringa runt lite å skicka sms å så.. får vi se ,e ju en tid kvar..

flyttade putsnings på tanden tiden till den 12e  för jag måste ju ändå ner til llinde då till af så då blir de mer ekonomiskt för oss.. får ju tänka så ju nu när jag har världens tanläkarskuld på mej.. huga stackars min pojkvän som får låna ut till mej.. jag mår så fruktansvärt dåligt av att behöva låna av honom hela tiden:( usch vad de e drygt.. vill ju inte att han ska känan att han bara får betala för allt jag vill ju kunna betala själv jue.. nee de e en riktig plåga.. men jag e så fruktansvärt glad att jag får göra de när de behövs.. tack min skatt...

måste också tacka honom för att han e världens bästaste bästa pojkvän någon någonsin kommer kunna ha å jag e så fruktansvärt lyckligt lottad som får ha honom i mitt liv.. du är mitt allt..


längtar tills han kommer hem å kryper ner me mej å våra underbara sovmorgnar vi har när jag jobbar em e ju makalösa.. tjoohoo va de e mysigt..


skulle ha gjort cellprovtagning idag men de gick sej inte för man får tydligen inte ha haft sex dygnet inan så jag får vackert vänta tills nästa vecka.. får väl försöka hålla mej söndagen inna då haha..

snart dags för kryssningen åxå åå va jag längtar til latt få komam bort lite å slippa tänka på allt som ska göras å bara ta hand om varandra å äta gott.. längtar mega massa...

nu vart detta inlägg milalångt men vaffan hihi

nu ska jag glo på teve å käka kallrökt lax..

puss å kram



avslutar me en bild på helan (Fritz-Gerard)¨å halvan(Nilz-Ivan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0