mjaa haa a daa

snart dags för alla födelserdagar! jag å carolina v ain å kollade på highschool musical 3 i onsdags å den av asabra å jag har då inte sett ettan å tvåan men nu sk ajag fanimej göra de.. va verkligen film för mej! carolina som fyller den 14e fick nu de som förtidig födelsedags present sen den 15e ere sebab som fyllwer camilladen 18e å jag den 20e å ska ha kalas den 22e.. hoppas de komem rlite folk då.. vill gärna ha en brakfest hihih...under kontrollerade former haha

börjar bli bättre i munen nu iaf inte lika ont som förut men inte riktigt läkt än heller men ska ner den 13e å kolal lite å putsa en för hög lagning. .sk abli så sköönt att äntligen kunan bita ihop med munnen! längtar! längtar tills jag kan äte chibbe å porre å choklad å burgare å jaa allt..

vill dricka imorrn så jag hoppar tandvärken inte e så påtaglig så jag inte behöver äta så mykek värkisar.. vill inte dricka med massa värkisar i kroppen.. noway!

ska lägga mej i min mysfåtölj nu å ta de lugnt.. blir så trött av alla värkisar.. sen ta en liten tur på orbitrekken ..orkade inte ta ern promenix idag pga sömnsvårigheter å skavsår.. så de blir lite orbitrekk så jag komem rigång iaf..

å snart ska jag börja me dietpillsen å ta ett nytt kraft tag:) längtar!

självförtroendet börjar komma tillbaka nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0