förvirrad?



vem är jag?snälla hjälp mej minnas jag kan inte komma på.. vem fan e jag?


 

jag får hela tiden försöka minnas vem jag e vad jag vill vad jag har gjort å vad jag ska göra.så snälla hjälp mej!



det ända jag vet är att jag vill krypa upp i älsklingens famn å parkera mej där för alltid för där känenr jag mej trygg.
där behöver jag inte tänka å försöka minnas för där faller allt på plats å jag vet precis allt! jag vet precis vem jag e!
älskling din närhet e magisk för mej.den får mej att minnas den får mej att känna mej stakr å älskad!den får mej att leva!
ingen förstår nog hur mycket du betyder för mej. men älskling du ÄR mitt allt! du är under bar kärleken min
JAG ÄLSKAR DEJ! tack för att du finns å tack för att du får mej att se klart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0