mmmhmm

har lite tråkigt i min tristess:P
ska fösöka komma upp på byn å köpa burger bröd så jag kan äta snart.
kattskurken har kloat hål i min gymboll så jag kan inte göra situps heller..
får orbitrekka lite ikväll kanske.. tog en promenad i höstsolen de va underbart.. myspys å solvärme..
mm önskar älsklingen av ledig så hade vi kunant gå lite på bergslagsleden kanske.. de vore najs...

trots godis efter klockan sex så va vågen snäll mot mej idag.. så im happy.. å så ere mens på gång åxå då brukar jag gå upp i vikt så de ska bli lite jobbigt nu när man ändå gått ner 8 kilo ere inte så kul å se att man gått upp två bara för att man har mens.. not så skoj.

men jag kämpar på å väntar på dietpillsen som jag varit utan ett par dagar å de har gått förvånandsvärds bra utan dom.. magen e ju van nu så .. hoppas de börjar röra sej lite mer neråt nu då blir jag superduper glad jue. men 8 kilo på två månader är helt klart godkänt:)

ne nu ska jag ringa mamma nu orkar jag inte sitta här längre


HUJJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0