Nisses första snöö:)




han har haft lite närkontakt igår men kan va mest intreserad av att slicka på gräset nu ligger han i fönstret me stora ögon å kan inte slita sej.. så himla sött.. underbart em snö.. å de snöar ju fortfarande.. så vi måsta nog sätta på vinterdäcken på våran tvålkopp till bil idag för vi kommer inte kunna ta oss någonstans..men då e ju frågan komemr vi kunan ta oss dit vart däcken står? huhu otäckt jue..


ska blinka stort med ögonen idag så jag får köpa en pumpalaijnen å skära lite i ..så myyys..å rosta fröna givetvis.. mumms.. nu ska jag kissa å sen vila lite till.. måste ju ta tabletter var fjärde timme å kissa mellan de så de blir inte mykek sömn för lilal mej som e sjuk å dålig å har ont å jaa fyyfaan hur jag känner mej.. e fruktansvärt deprimerad å mitt självförtroende jag byggt upp börjar rasa samman totalt. jag känner mej så ovkinnlig å osnygg osm man bara kan göra. å fyyfaan av jag e osäker på allt just nu. men jag har min älskling som stöttarmej å de e huvudsaken. tack kärleken min för att du lyfter upp mej när jag e nere.  du är mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0