ajajaj

ja efter många om och men å massa tårar å skrik så blev de en piercing.. men nu e jag svin hungrig å har inte kunnat äta min morgon macka men de blev en nektarin skuren i små bitar istället...så jag e hungrig nu jue...

iad blire påhälsning hos fåren å jag hoppas dom inte torkar sin skita mot mitt ben igen som dom gjorde förragången..värst bajsorgierna! fyy....

vill åxå säga att ni som läser gärna får kommentera ibland så jag vet att ni läser å förhoppningsvis gillar de ni läser elelr kanske tillochmed inte gillar...kommentarer av alla dess slag e hjärtligt välkommna..

känns lite roligare att skriva n'är jag vet att folk läser...:P

ne nu ska jag peta mej i min navel å lukta på fingret...

haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0