pervo

nisse e pervo å har sjuka sexuella luster.. han suger på stick kontakten till fläkten..thats weird! jag blir vansinnig.. varför får vi aldrig normalt funtade djur haha...

ska sätta en remsa med dubbelhäftande tejp runt hela diskbänken så han lär sej att d e eotrevligt där uppe åxå.. jäkla skrutt katt tänjer på gränserna hela tiden..

jag e iaf skit trött drömde att jag va i krig å att de svischade bomber vart jag än va... men skönt att få vakna å krypa upp på älsklingens bröst då å känna att d ebara av en dum dröm.. inatt komemr vi ha de super mega mysigt så banne den som stör:) tihi

 å banne dej du din dumma dumam förföriska pizza som bosatte sej i min mage..va iofs inte ens en halv pizza men den syns på vågen iaf.. måste fan köpa laxermedel tror jag så jag kan tömma tarmen ofttare.. mm vet trevligt samtalsämne va? min blogg jag skriver vad jag vill å vill jag prata om min tarm gör jag de...haha

så de så

nu ska jag leta i frysen efter kyckling å så ska ajg tina de lite lätt i steka me massa kyckling krydda sen ska de få stå å svalna.. ska bli kyckling/pasta sallad idag.. mummaljumma

nu ska jag kolla vare e för ståhej utanför min dörr sen ska jag rota i frysen

tack heeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0