solsolsol

snart ere marken hopaps bara solen håller i sej så vi får mys marken.. köpte nya skor igår.. å lila å röd ögonskugga å lila nagelllack.. hännde mej så höst inspirerad så ujjejujj..tur att jag inte gick in på hm då hade skulden blivit skyhög hihi

hittade snygg skinnjacka för 500 men den va lite för kort å så ville jag inte låna mer cash för jag ska snart tattuera mej å så ere marken snart så jag måste hålla igen lite..men snart ere dags för höst shopping på allvar hihi..måste måste måste ha en SNYGG skinn jacka å BILLIG! bryr mej inte om mäsrken eller nå bara den e billig å hyffsat snygg.. accesoarer kan fixa snyggheten oftast så bara den e billig...

snart ska jag ut å promenada lite..ska bli skönt lång kallingar på..

måste komma igång me motionerandet igen.. känsn som om jag sackat ihop nu..:P aja vågen efortfarande snäll me tanke på min synd helg så är jag nöjd..bara några hekto upp så de e braa..

ska blåsa upp min super boll snart så jag kan gö lite situps.. å fram me orbitrekken så jag kan trampa fast de e dåligt väder..

jaja nu vill jag ut å suga i mej lite soool


ses på marken

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

haha jag häver i mej öl nu =) lärt mej dricka de :P

2008-09-22 @ 13:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0