wiihiii

nu har mina andra glasögon kommit så nu har jag två jätte fina par glasögon..sköönt...

härom natten hittade vi nisse liggandes i handfatet och där låg han å sov så sött så..undra vare e för pryl vi fått haha




å när älsklingen hade piercat mej å jag stod å sköljde med kallt vatten så fick jag en katt på ryggen som la sej å tänkte sova..





å lilla gerard..eller ja lilla å lilla haha våran sexkiloskatt som erund å go sover som vanligt i konstiga ställningar


ne nu ska jag leta lite efter en nu bäddmadrass å kolla lite priser å så..har inte kunnat sova så bra dom senaste nätterna så jag e helt slut matt å öm i hela kroppen.. cepe rygg som bara krånglar...imorrn blire Af iaf..ska bli skönt att få komam dit å hoppas bara att de går lite framåt nu..e fruktansvärt trött på att gå hemam nu.. blir ju deprimerad å folkskygg jue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0