frusen

ja vi har haft dörren öppen så Nisse ska vänja sej me ute miljön men nu e de så kallt inne så ujjejujj.. har iaf vart ner i förrådet å hämtat up växt tältet å satti ihop de å ställt in mina trädgårds grejjer i det så de inte blåser bort. sitter å funderar på va man kan plantera för nå i rabatten å så undrar jag när å vad jag ska plandera i mina balkonglådor.. vill ha smultron men om dom trivs i en balkonglåda e ju en annan sak.. men ve vore finfint.. smultron i ena å jordgubb i andra kanske? vill hels bara ha ätbara saker eftersom jag ska redan nu börja träna på att bli själv försörjande tills ett framtida liv på en gård =D .. övning ger färdighet heter de ju. å mina fingrar måste bli lite grönare. men har iaf planterat en hel del nu så hoppas bara de kommer upp så man kan ge bort lite sen=D

ska ner till inde å fixa pass imöra så jag måste ha min skönhets sömn så man inte ser ut som greve dracula på kortet.

ska gö sittupps nu å sen ta ett glas vatten å fundera på vad man kan hitta på på årsdagen som inte ska behöva koste så värst.

å snart fyller lille nils-ivan 1 år å sen e de dags för Fritz-Gerard som fyller 3 å samma dag skulle Strippan ha fyllt 3 åxå så de kanske blir en tur till graven där å så den 24e e de dags för våran 2 års dag=D <3


våran Nils-ivan vågar sej ut lite då och då=D

men skeptisk som tusan till alla ljud å rörelser ute. men sakta men säkert blir han säkrare å modigare=D duktiga lilla nisse bus.



ne sittupps brädan väntar


hujjhujj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0