öret

idag drog vi till örebro å duktiga jag (klapp-på-huvudet-ljud)körde heeela vägen till marieberg=D stoltast. där hitt ajag en skitfin svartvit rutig sjkort/tunika som jag slog till på å köpte med mina presentkorts pengar=D

sen drog vi vidare till willys å hadla mat men eftersom vi inta had eme kylväskan tordes vi inte köpa frysvarot men vi hitta bra mykke ändå.

sen vidare till slottet där de va ost å vin mässa å jävlar va smockat de va me folk..gick ju för fan inte å gå där.. ne de va skit så vi drog vidare till efesos å åt massa god mat.. fyyfaan va götgött.

sen tog vi våra små fossingar å traskade mot bilen å körde mot coop (fd. B&W) å köpte planterings don å tomat frön så nu har jag sått  kruk tomat ampel tomat sallad morot blomkål å broccoli=D ska bli spännande å se om de kommer upp nå .

försökte gå ut me Nisse i koppel men han e så fruktansvärt skraj men idag va han riktigt duktig men de e lite otäckt med alla ljud..så han fick gå in efter en stund.. sakta men säkert ska lilla Nils-Ivan bli en utekatt.

nu sitter jag å e så slut å trött å öm i kroppen så jag skulle bara vela lägga mej i soffan me ett kinder ägg å glo på teve me kärleken min å njuta av varandras närvaro=D vore super mys<3


sup och svälg trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0