Besök

ja världens goaste lilla tös va på besök idag=D å med sej hade hon sin mamma som åxå e världens goaste tös:) jaa du vad glad jag va i själen när så mitt hjärta Linnéa kom på besök idag.å lilla Emilia så söt så.. traska runt å busa me katten å prata å brata me den å möblerade om i vårat badrum å va söt å så fick hon mina försmå hello kitty tröjor som hon kan ha som nattsärkar:) ska pracka på ungen hello kitty så hon blir å gilla henne hon me:) hihi den du linnea hihi

men jag fick ju se hur söt hon va i den en stund iaf hihi sen kan ni kasta dom om ni inte vill behålla haha bara jag fick se en söt liten sessa i min hello kitty tischa en gång iaf:)

eftersom jag inga barn själv vill ha så blir jag så glad över att  få skämma bort å ta hand om andras.
men jag skulle aldrig orka ha barn själv. men Emilia e bra go den lilla prinsessan.mmmh
 kidnappat bild från linnea

nu e jag helt trött i ögonen av all smuts linnea hittade åt oss den lilla damsugar sekts flickan haha.men rent blev de.

jag kommer sova så gott inatt så ujjejujj..å tvätt imöra.. suck hur ska jag orka:P å sen teori.. ne fyy va slut jag e i kroppen redan:/

jaj avi fålla se hure går me allt.. ska mys lite nu sen sova nattnatt å sussa kudde.


puss hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0