nemen usch då

vad humöret kan skifta:(

var på toppen humör å allt var fina fisken å jag har inte varit så här glad å pigg samtidigt på ett tag nu.
men sen huxflux utan förvarning så vaknade jag efter en 45minuters vila totalt deprimerad... fyyfaan alltså vad jag e depp just nu..å som socker på fiskpinne e jag ensam hemma ikväll åxå. ...suck ......tråkigt... men jag vet ju att han kommer hem sen ikväll  men jag hatar att va ensam.. e nog de segaste som finns..huvaligen vad jag har svårt att hålla tårarna inne just nu..


i hate this moodchange





kräkljud på att va depp







                                                                                                                           hatadettahatadettahatadettahatadettahatadetta






















älskar dej U♥
tack för att du finns du är mitt ljus i mörkret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0