okeeej?

ja nu ringde doktorn nyss å berättade att dom skickat urin på odling iaf (varför vet jag inte) men då visade de att de fanns bakterier i urinet så nu ska jag straxt upp å hämta ut medicin. skumt men bra att dom hitta nå fel iofs. så e inte 120 kronor HELT bortkastade

ikväll blire softisch me johanna lite plugg å tv mys i guess.

Bejbi ska iväg te sin galna vän i en by lite längre bort å ha lite grabbkväll sådär:)

så då passar jag på att ha lite mys me systra mi..

nästa helg blire kryssning å kärlek å mys å massa god mat å jaa fyyfaan va jag ska njute.. betalade nyss båten å allt=) najs som faan

ne ska ut å njuta av den lill lill friska luften jag hinner få på vägen upp på byn.. jag ska handla COLA å meddusiin jag.


ne jag kanske uppdaterar senare annars blre imöra..


kram kram vacker svan

Kommentarer
Postat av: Anonym

va bra att dom hitta felet (:

Tycker absolut vi kan gå på promenad, träna upp kondisen lite :D

2009-02-06 @ 21:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0