2009 nu då:)


min fina ros jag fick av min älskling som ser ut att ha ett öga i mitten:)



"lilla" nisse smög på mej när jag tog kort så jag smögtog kort på han hihi vikket roligt de blev:P




ja nyår firades hemma i lugn å ro med dom jag älskar allra mest.. min kärlek å barnen:) vi firade me tacos å raketer å lilla nisse satt åkikade på oss genom fönstret när vi smällde av lite smällare de av ju första gången ever för han ju han va så nyfiken såå..

nu ser jag fram emot ett nytt fräscht år med nya tag i bantningen å nya spännande äventyr och så ser jag fram emot flytten till sommarn. längtar såå..

god fortsättning på er och tack för allt jag lärt mej å insett under 2008:)

farväl du gamla år å välkommen till oss år 2009:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0