ajm helt fucking slut i kroppen



suck va jag e slut. känsn som om mina batterier e helt slutkörda:( behöver ett glas vitaminer å massa massa sol å värme å frisk luft.. emn e för trött för att orka någonting..en ond cirkel.. en jävulskt ond cirkel.



å fruktansvärt täppt i näsan åxå:(





på måndag ska vi ta med lilal Nilz-Ivan på en tur till "wiskas-fabriken" . haha han har ju gått å blivit könsmogen så de e dags för de..nån som inte fattar va jag menar? jo när barn ska til ltandläkarn eller doktorn brukar föräldrarna (på teve) säga att dom ska til ltyp disneyland eller nå ju.. så vi ska till "wiskas-fabriken" hihi.. min lilla plutt ska bli av me (viskar väldigt lågt) "bollarna"



ha de braa

Kommentarer
Postat av: jenka

bollarna hihhi

2009-01-14 @ 19:33:50
Postat av: Acka

Åh nu blir jag lite avis. Jag vill gärna ha den klänningen:)



2009-01-14 @ 20:43:56
URL: http://ackas.blogg.se/
Postat av: linnea

Ja det är ju tur att eran stackars kisse misse inget ont anar hihi

2009-01-15 @ 11:30:43
URL: http://linneamanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0