aj lavv joo <3




jag älskar honom mer än någon någonsin kommer kunna ana.
han är det bästa som hänt mej och han betyder allt för mej.
han gör mej glad och lyckligare än någon annna varelse.
han får mej att känna mej trygg och älskad.
han får mej att fnittra som en tonåring.
han kan få mej att skratta så hårt så jag får kramp.
han stöttar mej i allt jag gör .
han hjälper mej med saker jag inte kan eller klarar av.
han fixar med saker när jag e sjuk.
när han pussar mej flyger jag som på moln
och när han kramar mej så blir allt bra och jag känenr mej tryggast i världen.
han skyddar mej om någon är dum och tröstar mej om jag är ledsen

ja han är mitt ALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0