tranbärsjos




mja de va ju inte gott men de va ju inte driekt äckligt heller de duger i krig som man brukar säga... e de så att de e bra å dricka ja då dricker jag de..man vänjer sej ju me den beska smaken. blir godare å godare ju mer man dricker:P





jag hade iaf kul igår å hoppas de blir snart igen:) idag ere soft soft å tvätt så där lagom mycke ansträngning en söndag.


ja de blir ju inte nora i morrn eftersom jag inte har fått n¨busspengar å de lilla jag har måste jag ju lägga på bussen til llinde eftersom jag ska börj ame körkorts teori. känns ju lite viktigare


ne nu ska jag surfa vidare lite å sen torka bort överflödet olivolja i fejjan



hujjabujjafarmorskujja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0