jag är täppt i näsan ...och förkyld..

måste ha nässprej å värktabletter men ingen som kan köra:( kuk i helvete vad jag behöver körkort nu.

MÅSTE FIXA PENGAR SÅ JAG KAN FIXA KÖRKORTET NÅN JÄVLA GÅNG!!!

så förbannat frustrerande har ju övningskört i över ett år nu förfan! börjar tröttna nu.
hatar att de jämt e pengar som ska sätta stopp för allt!

skit samma. här sitter jag å knappt får luft ingen nässprej och har bara två värktabletter kvar och en kropp som värker.. kuk kul va?!

ja jag har en jävligt dålig dag. önskar kag bara kunde få krypa upp på älsklingens bröst å somna i hans trygga närvaro.




btw här e en bild på mina supersöta kärlekssmycken jag fick av min älskling

ap dålig bild men whatever.




nu ska jag sura lite


tjotjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0