regnig midsommar för ovanlighetens skull=D

men jag hade super trevligt iaf:) god mat å gott sällskap. började ute i "sjö stugan" och umgicks med älsklingens familj (min svärfamilj om man nu säger så hihi) och där var det laxtårta å sillsallad å lax å potatis å fläskfilé å sallad å en super god choklad (typ) tårta av nå slag med grädde å Gubbigubbar (jordgubbar) till .. mm mm mm =D fyyfaan vad mätt jag blev och fyyfaan vad gott de va =D



sen efter åskknallar å regnskurar å fyra strömavbrott å massa trevligt sällskap åkte vi vidare ner till mina päron (älsklingens svärfamilj haha) och där var mormor,morfar alla 4 syskon å 2 respektive å systerson och mamam å pappa=D och vi såklart hihi. där satt vi å hade de super trevligt i regnet ute på altanen eller ja de va ju tak på altanen men ...escht ...iaf.. tog några cider och tyckte alla var uppkäftiga å fräcka (på ett roligt å kul sätt) men de va väl bara alkoholen som alla sugit i sej hihi
 

sen blev de grill mitt i regnet. ställde den på ytteraltanen undet taket och fluttade på och vem fiock bli grillmästare om inte världens bästaste CISSILALIA=D hihi grillade flinta stek å fläsk kotletter och majskolvar=D mm mm mm till de blev de gratäng å morfars super delux potatis sallad och jansson och kokt potatis å pommes och de fanns kokt korv åxå för dom som ville. hihi nu e de ju så i stora familjer med många barn att alla inte kan gilla samma sak så tyvärr e de ju såhär de jämt ser ut med tusen olika saker att välja på haha och jag som har så svårt att välja tog pyttelite av varje =S önskar jag kunde kasta bort min beslutsångest men så ere =P

iaf när sena kvällen började närma sej så åkte vi hemåt å kröp ner och jag va så frysen så det blev massa kläder å morgonrock å dubbla socks å sen ner under täcket å så slockan jag nästan på en gång. hade sån värk i kroppen så de bidde medicin å natti natti=D


men ikväll funderar jag på att ta igen den där fyllan man måste ha på midsommar så om de e någon som e på hör av er så styr jag ihop något=D

ne nu ska jag äta frulle å sen duscha av mej all grillrök å midsommar regn och hoppas de blir lite bättre väder idag iaf.


hoppas alla hade trevligt igår å va riktigt tråkigt att vi inte kunde samlas allihopa men de blir ju så ibland:S man hinner ju inte göra allt på en å samma dag tyvärr å för mej iaf så går familjen ALLTID först .men de hoppas jag alla förstår.


iaf någon som vil lta ett glas ikväll?? hojta till så träffs vi=D














tjotjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0