ska skaffa mej en sommar mustasch=D

BRA LÅT  den där sommarmustasch=D


får önska alla där ute i vida världen en riktigt glad midsommar
det ska jag ha iaf:)

igår blev det en väldans trevlig kväll me öl å mys me jenka,Marie ,ann-sofie å Cristoffer .
jag var sådär lagom snurrig för att vara onsdag hihi

perla hjälpte emj även att börja gräva rabatt hihi söt perla

har precis klippt mej lite inte nöjd men de böehövdes verkligen. så slitna toppar gör så man får gåshud så nu ere lite fräschare iaf.. sitter i funderingarna på om jag ska foprtsätta bli blond nu. de dumma e attjag precis köpt röd hårfärg och röd hårinpackning som lixom färgar när den e i håret:/ så vetinte vad jag ska göra med donm produkterna såntfall..:(

någon som vill köpa för 200? en hårfärg kashmir rödvärd 95:- och en röd nutri color creme inpackning som färgar värd168:-blir ditt för 200:_ slå till vettja=D


så jag äntligen kan få bli blond igen.

snäääälla?



hihi nu ska jag mysa ner i soffan snart å glo ut på regnet å vara glad över att jag slipper va ute hihi


sup lugnt imorrn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gillar du sommar mustasch? har bara lyssnat på den en gång. känner en av killarna, gick i skolan ihop haha ^^

2009-06-18 @ 20:45:19
URL: http://linnpinns.blogg.se/
Postat av: Jennifer

söt designen vart :P

2009-06-18 @ 22:01:28
Postat av: Jennifer

Jag har silver shampoo som du kan ta om du ska blondera dej, Inget jag kmr ha nån nytta för

2009-06-19 @ 12:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0