värmen e FÖÖÖR varm:(

ja nu har de varit lite för varmt lite för länge:P  har iofs badat tre dagar i rad å hade nog gjort de idag me om karln vart hemma men idag e jag hamma själv för han ska på äventyr.

va ledig från praktiken idag för vi städade igår =D så idag ahr jag kuk ont i rygg fan å så har jag klippt både mamma å johanna idag så de blev ju inte bättre av de ju haha

har även haft två små buskatter på besök här ett flertal gånger do msenaste dagarna haha såå sööta=D

nu sitter jag bara å väntar på att jag ska få lite sällskap så jag kan ta en ananas cider å menthol cigg å njuta lite av  att slipap avra ensam.. jag hatar  att vara ensam:P

men imorgon när kärleken kommer hem igen då drar vi å myser gärnet=D

jeppjepp

nu måste jag snart öppna dörrn e nog minst 5 grader varmare inne än ute:( huvaligen


simma lugnt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0