:(

huvudvärk å mensvärk å halsbränna dom två senaste dagarna.. huvaligen va tröttsamt å shit va de suger energin ur kroppen.. har typ bara sovit:(


vill bli bra nu å komma ut i friska luften.. har legar å sugit i mej lite luft genom springan i fönstrena jag kan ha utan att nisse smiter ut:/  inte så bara.. önskar han kunde bli utekatt NU så vi kan vädra ORDENTLIGT men eftersom vi ska flytta om några månader bara så vill jag inte att han ska vänja sej med detta ställe först å sen när han lärt känna allt så ska vi flytta nej de e bara elakt å grymt.. så han får hålla sej inne me mammsen å pappsen så länge:) 

har kollat lite på nya ringar får se om pengapungen tillåter att vi kan köpa oss nya fina ringar så jag slipper bli hånad av min trasiga..

kolalde priset på den å 1300 kostar min i nuläge å jag köpte den för två år sen men de va nog ungeför samma då.. men  vaffan då vill man ju att den ska HÅLLA cepe ring! blir utan stenar denna gång iaf för jag orkar inte med att bli ledsen varje gång en sten trillar.:/


höjden av lathet idag bli köttsoppa på burk:) hoppas den e god iaf.. har nog inte ätit köttsoppa sen jag gick i småskolan eller nå så jag hoppas de ska smaka.


undrar å flundrar om man ska ta sej en fylla på fredag.vore kanske kul.några öl å någon drink iaf. vilka hakar på?



har setat ¨drömmt mej iväg me tanken på att skaffa mej en laptop men vaffan jag vet ju int evad jag hska ha för en. vill ja me mykke minne iaf  å så ska den klara av spel åxå  HELST kanske man ska säga.. e ju vista på nästan allt å sims spelen e ju inte taggade över de:P dom vill bara ha typ XP.. skitarns!

men hittat en computter jag gillar men den e ju kasnek lite överklass för mej men vaffan ska jag a så ska jag ju ha hoho nee då min plånka tillåter mej inte skaffa prylar dom närmsta åren me skulden jag har:/


FUCK!!


blir så sur när jag inte får som jag vill vilket e märkligt för jag får ALDRIG  som jag vill. så man trodde jag borde insett de.. men de e väl de som gnager åxå ..bara för att syskonen jämt får de jag vill ha så blir jag pissed off på att alltid behöva slava mej til lmina egna saker. vore kul att FÅ något någongång.


snart kommer min kärlek hem då blir jag munter igen. ett parti fia tror jag jag tänker kräva. om inte huvudvärken jävlas me mej.


ska ta en alvedon eller två nu så ta dej i baken din nedrans fisrumpa som läser detta. sup me mej på freda!



tjolahoppsansaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr så ska jag ha en nykter helg eller två, annars hade det varit mysigt ;) tihi.

haha ne, men du är inte så gammal du har gått ut skolan, då får man inte tänka som jag ;) eller nått sånt tihihi

2009-03-04 @ 20:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0