frågan om tid

ja nu har de trilalt en sten på min förlovningsring IGEN:(   men denna gången höll den betydligt mykke längre men nu gäller väl ingen garanti e jag rädd.. har ju haft dom snart två år:(  


sist efter att ha ägt ringen å burit den i ca tre-fyra månader trilalde första stenen förra gången å totalt trillade nog fyra stenar bort men fick den lagad  åså helt utan kostnad så de känndes skönt men nuu dåå??


mitt bevis på kärlek e trasigt:(  de e riktigt sorgligt frö mej ju. min älskade ring e paj å där en sten skulle setat är nu ett tomt svart hål som hånar mej å skrattar mej i ansiktet så jag vill gråta varje gång jag ser de.:( 


fånigt? ja förmodligen men FÖR MEJ ÄR DET OTROLIGT SORGLIGT!


min underbara ring:(



min älskling säger att de ingenting gör å de gör de väl inte egentligen för de viktiga e ju kärleken mellan han å mej som e otrolig å stark å helt underbar å de e ju så:) vi är bäst.. men när han inte är nära så har jag min ring å titta på för att slippa känna mej ensam å nu hånar ringen mej:/

ungefär så känner jag..

får höra om jag kan få den fixad.





bejbi.. jag älskar dej. snart e de vår å nya äventyr på schemat=)  väntar me spänning






glömte btw skriva att jag fårr 300:- i present av min kärlek. som han vunnit=)  najsigt! så jag ska fundera ut vad jag kan behöva från köpmannaföreningens affärer i kopparberg hihi skor kanske? vem vet. tack älskling för presenten.



ska snart in i duschen men först ska jag slå på vasaloppet så jag kan sova lite.. de e ju rena rama sömnpillret ju.. haha


hade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ne de är många jag vet som ska ha barn men dogge och noelia är mina kommande barn, dom kommer inte förens om fyra år :P tihi gillar bara att små planera :D

2009-03-01 @ 17:50:15
URL: http://linnpinns.blogg.se/
Postat av: Anonym

och föresten, på tal om din ring. tror jag sett på kort att du har en likadan som en i min klass, hennes små stenar ramlar också av ofta :S

2009-03-01 @ 17:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0