"projekt byta hårfärg" har startat



det här va då jag för bara några veckor sen. svart hår mer röd utväxt å lite "normal" utväxt åxå


igå blekte jag första gången å resultatet blev såhär (OBS datum e fel ska vara 26e)


lite i mörkret vid datorn

och

i ljuset vid fönstret


blekte bara de svarta håret så de blev en ganska jämn färg över skallen. .tror jag behåller de så här ett tag.. iaf tills jag tröttnar å fortsätter med mitt projekt.. hur de blir i slutändan? ja de får ni följa min blogg å invänta=D

hihi för de vet inte ens jag..


men måste ju säga att detta känns inte riktigt som jag så vi får se hur länge jag står ut.. men att kalla sej för redhaed va ganska kinky..så jag e nog en vild å vacker redhead ett tag iaf=D


byebye honungspaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0