projekt byta hårfärg "sittning" nummer två!

djah jag visste väl att jag inte skulle palla vänta å igår när stora lilla syster kom å vilel ha hjälp me att bleka utväxten så kunde jag inte motstå att bleka mitt åxå haha vart lite halvt vansinnigt å ser totalknas ut syns kanska inte så bra på bilderna men e iaf knallgult/blont längst in sen blire knallmorots orange å lite mörkare i "topparna" typ från örat å ner haha ajja men de e ju jag i ett nötskal

annorlunda(men stolt) haha





var tvungen att lägga ut många så ni inser hur KNAS  de ser ut hahahahahahah


aja jag har mej bara själv att skylal å de e ju att pågående projekt å jag känner mej ändå lite vild å vacker å en smula eldig haha



hej hopp i galopp

Kommentarer
Postat av: Linnea

HET HET HET säger jag bara =D

2009-03-28 @ 12:28:32
Postat av: jenka

de ser nra ut gumman..

2009-03-29 @ 17:57:10
Postat av: jenka

de ser bra ut gumman..

2009-03-29 @ 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0